Veelgestelde vragen
Algemeen
🏕️ Wanneer is Veluwepark De Bosgraaf open?
🏕️ Wanneer is Veluwepark De Bosgraaf open?
Veluwepark de bosgraaf is het hele jaar door geopend. Zo kunt u elk seizoen genieten van de natuur.
🗺Waar ligt Veluwepark De bosgraaf precies?
🗺Waar ligt Veluwepark De bosgraaf precies?
Ons park ligt in het hart van de Veluwe, omringd door bossen en natuur, ideaal voor wandel- en fietstochten.
🎉 Mag ik een partytent meenemen?
🎉 Mag ik een partytent meenemen?
Nee, tenzij je een jaarplaats hebt.
🚉 Kan ik gebruik maken van het OV vanaf de camping?
🚉 Kan ik gebruik maken van het OV vanaf de camping?
Dat is zeker mogelijk. Op 6,5 km vanaf de camping ligt station Klarenbeek. Vanaf hier rijden er treinen naar Zutphen & Apeldoorn. Klik hier voor meer info.
Er rijdt ook een buurtbus langs de camping. Reizen met de buurtbus werkt als volgt:
- Bel 5 tot 10 minuten voor vertrektijd 06-82088568
- Laat de telefoon overgaan tot je de voicemail hoort
- De chauffeur ontvangt een melding
- Er komt geen spraakverbinding tot stand
- Je kunt de verbinding verbreken
Dit zijn de vertrektijden:
Op werkdagen elk uur om .30 (30 min over het uur)
Van 7.30 uur t/m 17.30 uur
🐾 Zijn huisdieren toegestaan in de accommodaties?
🐾 Zijn huisdieren toegestaan in de accommodaties?
In veel van onze accommodaties zijn huisdieren welkom. Bij het boeken kunt u zien in welke accommodatie uw trouwe viervoeter mee kan.
🔥 Open vuur / barbecueën toegestaan?
🔥 Open vuur / barbecueën toegestaan?
Open vuur is niet toegestaan, tenzij de receptie toestemming heeft gegeven. Ook het gebruik van terrashaarden, potkachels enz. is niet toegestaan op de plaats. Barbecueën is wel toegestaan. Dit is wel afhankelijk van de natuurbrandrisico fases. Klik hier voor de actuele status https://www.natuurbrandrisico.nl/
👥 Zijn alleenreizende jongeren toegestaan?
👥 Zijn alleenreizende jongeren toegestaan?
Nee, alleenreizende jongeren staan wij niet toe.
🚗 Mag er een auto bij de accommodatie worden geparkeerd?
🚗 Mag er een auto bij de accommodatie worden geparkeerd?
Bij de meeste accommodaties kun je je auto direct bij het huisje parkeren. Dit geldt echter niet voor alle accommodaties. Als dit niet mogelijk is, dan kun je de auto parkeren op de algemene parkeerplaats op het park.
♿ Is de camping geschikt voor mindervaliden?
♿ Is de camping geschikt voor mindervaliden?
Het park is grotendeels goed toegankelijk voor mindervaliden, de meeste paden zijn verhard en de voorzieningen zijn makkelijk bereikbaar.
📄 Kun je de krant laten bezorgen op de camping?
📄 Kun je de krant laten bezorgen op de camping?
Dat kan maar om teleurstelling te voorkomen is het belangrijk contact op te nemen met de betreffende krant en hierbij te verzoeken een label op de krant te zetten. Hierdoor wordt de kans kleiner dat iemand jouw krant per ongeluk meeneemt.
🏊🏻♀️ Mag je een eigen zwembad op de plaats hebben?
🏊🏻♀️ Mag je een eigen zwembad op de plaats hebben?
Een peuterbadje van maximaal 1x1 meter is toegestaan op de plaats. Zwembaden met een groter formaat zijn verboden en kunnen verwijderd worden.
Faciliteiten & Openingstijden
🏊🏻♀️ Is het zwembad ook toegankelijk voor bezoekers?
🏊🏻♀️ Is het zwembad ook toegankelijk voor bezoekers?
Ons zwembad is uitsluitend toegankelijk voor gasten die verblijven op onze camping, wanneer er iemand te gast is op plaats en deze persoon wil zwemmen dan dient er bij de receptie een verblijf voor een extra persoon geboekt te worden. Kosten hiervoor bedragen € 6,10 per persoon per dag.
🤸♀️ Is de speeltuin ook toegankelijk voor niet campinggasten?
🤸♀️ Is de speeltuin ook toegankelijk voor niet campinggasten?
Nee, de speeltuin is enkel toegankelijk voor campinggasten.
🧸 Wanneer is het recreatieteam aanwezig?
🧸 Wanneer is het recreatieteam aanwezig?
Tijdens Pasen, meivakantie, Hemelvaart, Pinksteren en de zomervakantie.
📺 Hoe is de ontvangst van TV, WIFI & Telefoon?
📺 Hoe is de ontvangst van TV, WIFI & Telefoon?
Veluwepark de Bosgraaf ligt in een bosrijke omgeving in het buitengebied van Loenen. Wij doen er alles aan om signalen zo krachtig mogelijk bij jullie te krijgen. Het kan zijn dat weeromstandigheden van invloed zijn op de ontvangst van signalen. Hou hier s.v.p. rekening mee. Geniet van de rust en van de natuur!
📱 Is er WIFI aanwezig?
📱 Is er WIFI aanwezig?
Ja, er is een draadloos Wifi-netwerk aanwezig op het park.
🎣 Is er een visgelegenheid in de buurt?
🎣 Is er een visgelegenheid in de buurt?
Ja, in het Apeldoorns/Dierens kanaal - naast de camping - mag je vissen. Hiervoor heb je wel een visvergunning nodig. Deze is verkrijgbaar bij Hengelsport De Pelgrim.
⚽ Welke faciliteiten zijn er op het park?
⚽ Welke faciliteiten zijn er op het park?
Op het park vind je o.a. een buitenzwembad, speeltuinen, een sportveld, fietsverhuur, horeca en een animatieteam in het hoogseizoen.
🚲 Kan ik fietsen huren op het park?
🚲 Kan ik fietsen huren op het park?
Ja, dat kan! Fietsen en e-bikes reserveer je eenvoudig via onze app. Zodra je reservering rond is, kun je de fietsen ophalen bij de receptie.
🛒 Zijn er winkels in de buurt?
🛒 Zijn er winkels in de buurt?
Op het park zelf is een kleine campingwinkel aanwezig voor dagelijkse boodschappen. Voor grotere boodschappen kun je terecht bij de Plus-supermarkt in Klarenbeek, dat ligt op korte afstand van het park.
🕘 Tot hoelaat is de receptie open?
🕘 Tot hoelaat is de receptie open?
De receptie is dagelijks geopend van 09:00 tot 17:00 uur.
Aankomst en vertrek
🕑 Wat zijn de aankomst- en vertrektijden?
🕑 Wat zijn de aankomst- en vertrektijden?
Inchecken kan vanaf 15:00 uur en uitchecken is voor 11:00 uur. Zo is er genoeg tijd om van je verblijf te genieten en alles netjes achter te laten.
🕗 Wat als ik later dan de openingstijden van de receptie arriveer?
🕗 Wat als ik later dan de openingstijden van de receptie arriveer?
Je kan tot 17.00 uur inchecken aan de balie. Kom je na 17.00 uur aan? Geef dan vooraf even een seintje.
Je kan dan inchecken door middel van een sleutelkastje. De slagboom gaat open door middel van kentekenregistratie.
🛏️ Is het mogelijk eerder in te checken?
🛏️ Is het mogelijk eerder in te checken?
Eerder inchecken kan soms, afhankelijk van beschikbaarheid. Neem vooraf contact op met de receptie om dit te regelen.
🗝️ Hoe ontvang ik de sleutel van mijn accommodatie?
🗝️ Hoe ontvang ik de sleutel van mijn accommodatie?
Bij de meeste accommodaties werken we met Bold Smart Lock. Hiervoor moet je de Bold Smart Lock-app downloaden, inloggen en vervolgens bij de receptie langskomen om je persoonlijke QR-code op te halen.
Sommige accommodaties hebben nog een gewone fysieke sleutel. Deze sleutel haal je bij de receptie op bij aankomst en lever je daar weer in bij vertrek.
🛎️ Wat doe ik als ik vertrek en de receptie is gesloten?
🛎️ Wat doe ik als ik vertrek en de receptie is gesloten?
Als de receptie gesloten is bij vertrek, kun je je fysieke sleutel in de brievenbus bij de receptie deponeren.
Voor de Bold Smart Lock hoef je niets te doen, de sleutel op je telefoon deactiveert automatisch.
🧹 Wat moet ik doen bij vertrek?
🧹 Wat moet ik doen bij vertrek?
Bij vertrek deactiveert de Bold Smart Lock op je telefoon automatisch, dus daar hoef je niets aan te doen. Zorg er wel voor dat de vaatwasser is uitgepakt, afval is weggegooid, bedden afgehaald zijn en de accommodatie netjes achtergelaten wordt.
Als je een fysieke sleutel hebt, lever deze dan in bij de receptie.
Reserveringen & Betalingen
💰 Kan ik mijn reservering wijzigen of annuleren?
💰 Kan ik mijn reservering wijzigen of annuleren?
Ja, wijziging of annulering kan via de app of door contact op te nemen met de receptie. Houd rekening met de annuleringsvoorwaarden die bij je boeking horen.
✉️ Wat als ik mijn reserveringsbevestiging niet heb ontvangen?
✉️ Wat als ik mijn reserveringsbevestiging niet heb ontvangen?
Helaas komt het af en toe voor dat de reserveringsbevestiging in de ongewenste mail terecht komt. Mocht hij niet bij de gewone inbox binnenkomen, kijk dan zeker even bij de ongewenste/spam mail. Voeg info@bosgraaf.nl toe aan je contactenlijst, zo voorkom je dat de mail in de SPAM terecht komt. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan zeker even contact met ons op.